Què és el servei d’acreditació de competències professionals?
És un procediment que permet a les persones treballadores en actiu o aturades acreditar l’experiència laboral o la formació no formal i aconseguir així una certificació oficial de les seves competències professionals. L’acreditació de competències suposa l’adquisició d’una certificació oficial que permet a les persones capitalitzar l’experiència laboral i personal.
A través d'aquest servei d’assessorament que ofereix l'Escola podràs rebre:
- Informació del servei d’Acreditació de competències professionals (inscripció, fases, temporització, les acreditacions oficials que poden obtenir i els seus efectes).
- Informació sobre el portal FPCAT i lliurament de la Guia de la persona usuària.
- Comprovació de compliment dels requisits per realitzar la inscripció.
- Escollir l’àmbit del qual pertany la persona usuària.
- Suport en el procés d’inscripció al servei d’Acreditació.
- Suport per actualitzar el currículum per inscriure’s al servei d’Acreditació.
- Informació sobre la documentació necessària per elaborar l’historial de trajectòria professional i formativa.
- Document d’orientació.
En què consisteix el procés d’acreditació?
Consta de tres fases:
- Assessorament: Per completar el teu historial personal i/o formatiu.
- Demostració: Aquí hauràs de demostrar les competències professionals que vols acreditar.
- Acreditació: Rebràs una certificació oficial de les competències que has demostrat i una proposta d'itinerari formatiu per tal de completar la teva formació.
Contacte:
Per mitjans telemàtics:
Correu electrònic: a8055853@xtec .cat
Whatsapp: 687 729 404
Per atencions presencials
Dimecres d'11 a 14h. Masia de Can Puig c/ Major 110 Ribes
Més info : WEB GENCAT